ورود |  عضويت|  EN
پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/02/29

روابط عمومی چشم بینای و در حقیقت آینه تمام نمای سازمان است


به مناسبت روز روابط عمومی ، مسئولین روابط عمومی مرکز استان و شهرستان ها ، مسئول مرکز خدمات کشاورزی محمد آباد جرقویه از مرکزتولید قارچ یکتای سپاهان بازدید نمودند .

      در این بازدید رئیس اداره روابط عمومی سازمان ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص جایگاه و اهمیت روابط عمومی گفت : روابط عمومی چشم بینای سازمان و در حقیقت آینه تمام نمای سازمان است که هرچه را در آن نمایش دهند بصورت کاملاً واقعی منعکس خواهد شد و این پدیده با انجام فعالیت های اطلاع رسانی بوسیله ابزارهای رسانه ای محقق می شود .

      وی در ادامه افزود در حقیقت روابط عمومی با ایجاد حسن ارتباطات به همراه مهر و دوستی سعی در جلب اعتماد عمومی و افزایش ضریب نفوذ اجتماعی در راستای توسعه فعالیت های سازمان را دنبال می کند ودر این امر با جدیت فعالیت های سازمان را با ابزار های فنی مانند؛ سایت سازمان ، خبرنامه ، رسانه های ملی و ... به مخاطبین خود اطلاع رسانی می کند .

      شایان ذکر است در این برنامه دورۀ آموزشی اصول مدیریت و برنامه ریزی در روابط عمومی با سر فصل های تعاریف و مفاهیم مرتبط با مدیریت ،نقش مدیریت و اصول برنامه ریزی برای رابطین روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان و ستادی برگزار گردید .

      در این روز همچنین از شرکت قارچ یکتای سپاهان بازدید گردید ، در این مجموعه تولید قارچ 400 نفر اشتغال و بیش از 3000تن قارچ و 4000 تن کمپوست در سال تولید می شود که با استفاده از علم روز دنیا بعنوان بزرگترین تولیدکننده قارچ کشور شناخته شده است .

      طی بازدید آقای مهندس دادخواه رئیس هیات مدیره؛ ضمن ارائه توضیحات لازم از فرایند تولید محصولات این مجموعه گفت : تولید قارچ یکتای سپاهان در این منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی و با استفاده از نیروی های متخصص و تحصیل کرده وبومی فعالیت های خود از سال 83 آغاز نموده است .

      شایان ذکر است مسئولین روابط عمومی از همه فرآیند تولید قارچ بازدید نمودند . در ادامه از موزه مردم شناسی با قدمت 350 ساله شهر محمدآباد بازدید نمودند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 221
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 221

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32635914
Visitors بازديد هاي امروز: 9089
Visitors بازديد هاي ديروز: 8862

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا