ورود |  عضويت|  EN
پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/03/29

نشست صمیمی رئیس سازمان با همکاران


با استفاده از ظرفیت نهادهای کارمندی از قبیل تعاونی های مسکن و مصرف می توان بخش قابل توجهی از نیازهای رفاهی و معیشتی کارکنان را مرتفع نمود که با حضور حداکثری و مؤثر همه کارکنان سازمان در فرآیند انتخابات و مجامع محقق خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  روابط عمومی سازمان (پاج ) ، بمناسبت هفته جهاد کشاورزی (21 الی 27خرداد) ،نشست صمیمی رئیس سازمان با همکاران درروز چهار شنبه 26خرداد در محل نمازخانه شهدای جهاد کشاورزی  برگزار گردید.

در این نشست آقای مهندس قدرت اله قاسمی رئیس سازمان با اشاره به اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی گفت : بخش کشاورزی در سطح کشوربیش از 5 درصد رشد اقتصادی را در سال گذشته به ثبت رساند با وجود اینکه در سایر بخش های اقتصادی رشد منفی را شاهد بودیم .

وی در ادامه افزود : در سال 92 ،حدود 40 هزار هکتار آبیاری در کشور انجام شد که در سال 94 با وجد محدودیت های اقتصادی به سطح 85 هزار هکتار رسید .

ایشان همچنین برنامه ریزی ده ساله وزارت جهادکشاورزی برای کاهش وابستگی به روغن وارداتی با افزایش تولید دانه های روغنی کلزا در سطح کشور و استان را تبیین نمود.

رییس سازمان در خصوص وضعیت کشاورزی استان افزود : حدود 40 هزار هکتار در شرایط بی آبی در سطح استان به سامانه نوین آبیاری یا تجهیز و نوسازی و لوله گذاری مجهز شده واین عملکرد با وجود داشتن 3 درصد از اراضی کشاورزی کشور در استان ،حاکی از تحقق 10 درصد سیستم های نوین آبیاری کشور در استان است .

آقای مهندس قاسمی در خصوص وضعیت گلخانه های استان گفت : در سال 92 حدود 900 هکتار سطح گلخانه های استان بوده است که با لحاظ نمودن سیاست های استفاده بهینه از آب وهمچنین، عدم وجود آب کافی؛ تابحال این سطح به 1500 هکتار رسیده است و استان اصفهان در جایگاه دوم کشور قراردارد .

ایشان با اشاره به شعار سال افزود : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری براقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ کسب برترین دستگاه در انجام برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطح کشور و داشتن برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در سطح استان تا پایان سال نتایج عملیات حاصل از اقتصاد مقاومتی را شاهد خواهیم بود .

در این نشست آقای مهندس قاسمی در خصوص ارتقاء وضعیت معیشتی رفاهی همکاران گفت : بااستفاده از ظرفیت  نهادهایی کارمندی از قبیل تعاونی های مسکن و مصرف می توان بخش قابل توجهی از نیاز های رفاهی و معیشتی کار کنان را مرتفع نمود که با حضور حداکثری و موثر همه کارکنان سازمان در فرآیند انتخابات و مجامع محقق خواهد شد .

ایسان در ادامه افزود: نقش سازمان در ارایه کمک های قانونی سازمان به تعاونی ها مکمل توجه و حضور کارکنان یا سهامداران دراین مجموعه ها است.

آقای مهندس قدرت اله قاسمی دربخش دیگری از سخنان خود  افزود : ارائه ایده های نو و افکار جدید در قالب اتاق فکر  و حضور در عرصه های سازمانی را  با توجه به  وسعت فعالیت ها و وظایف  را موثر دانست .

در این نشست همکاران حاضر ضمن ابراز تشکر از برقراری  بند (10) قانون 68  ترمیم حقوق کارکنان ،نسبت به همکارانی که این افزایش حقوق شامل حال آنها نشده است درخواست مساعدت سازمان را مطرح نمودن .

شایان ذکر است در این نشست  پیرامون،تحقق تبصره 6 ، توجه به ناوگان حمل و نقل سازمان ،از سوی حاضرین مورد سوال گردید پاسخ  داده شد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 234
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 234

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32637159
Visitors بازديد هاي امروز: 10334
Visitors بازديد هاي ديروز: 8862

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا