ورود |  عضويت|  EN
چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/09/04

آئین تجلیل و معارفه مدیر صنایع کشاورزی سازمان


آقای مهندس کریمیان در آیین تجلیل و معارفه مدیریت صنایع کشاورزی:اجرای طرح ملی کاهش وزن مرغ گوشتی وطرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ، آیین تجلیل و معارفه مدیریت صنایع کشاورزی با حضور رییس سازمان ،معاونین ،مدیران و کارشناسان مدیریت صنایع کشاورزی و اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن شهید داد خواه برگزار شد.

در این آیین رییس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اقدامات جاری بخش کشاورزی استان گفت: طرح ملی کشتار بصورت گسترده از اول آذر ماه در استان اجراشده است که اجرای طرح ملی کاهش وزن مرغ گوشتی در کشور و  استان اصفهان با هدف بهبود کیفیت گوشت مرغ ، کاهش چربی دور ریز لاشه و تولید محصول صادراتی ، وزن مرغ بسته بندی  بصورت کامل با میانگین 8/1 و حداکثر2/2 کیلوگرم می باشد.

 ایشان در ادامه افزود: همچنین به همت اداره کل دامپزشکی ومشارکت بسیج سازندگی استان  طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل به مدت 3 روز ، طیور بیش از 370 روستای استان و جمعیتی بالغ بر 400 هزار قطعه علیه این بیماری واکسینه شد.

در ادامه آقای مهندس فرهمند بعنوان مدیر سابق صنایع کشاورزی استان گفت:با وجود خشکسالی های پی در پی  در استان بیش از 6میلیون تن محصول کشاورزی تولید می شود که بخش قابل توجهی از آن توسط صنایع تبدیلی و تکمیلی فرآوری می شود.

در این آیین آقای مهندس کریمیان رییس سازمان با اهدا لوح تقدیر از زحمات آقای مهندس فرهمند تجلیل گردید و با اهدای حکم جدید مدیریت صنایع کشاورزی به آقای مهندس قماشی ایشان را بعنوان مدیر جدید صنایع کشاورزی استان معرفی نمود.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62723

عالی : 90%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 417
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 417

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32868295
Visitors بازديد هاي امروز: 8774
Visitors بازديد هاي ديروز: 7537

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/05 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا