ورود |  عضويت|  EN
پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1399/01/18

کرونا ما را متوقف نمی کند .


تداوم خدمت رسانی جهاد کشاورزی شاهین شهر و میمه در سال جهش تولید هدف ماست .

به گزارش روابط عمومی شهرستان ،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: برای حفظ سلامت همکاران و بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی در مقابله با ویروس کرونا اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه انجام شده است.

مصطفی عباسی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه با اطلاع رسانی های به موقع به تولید کنندگان و آموزش همگانی به همکاران انجام شده است.

مصطفی عباسی گفت: ضدعفونی کردن روزانه ساختمانهای جهاد کشاورزی و توزیع ماسک و دستکش و مایع ضدعفونی بین همکاران به تناسب حوزه فعالیت شان بخشی از اقدامات این مدیریت بوده است

وی گفت: عملیات ضدعفونی راه پله ها و ایجاد میز خدمت قبل از ورود بهره برداران شهرستان و ضدعفونی روزانه خودرو های سازمانی برای مبارزه با ویروس با مواد ضدعفونی انجام شده و تاپایان شیوع این بیماری ادامه خواهد داشت و همکاران این موازین بهداشتی به طور دقیق رعایت می کنند.

عباسی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا و اطلاع رسانی به واحدهای کشاورزی شهرستان گفت: اطلاع رسانی از طریق پیامک به کشاورزان به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری و شناسایی و مراقبت افراد و تشویق همکاران و خانواده ایشان برای ثبت نام در سامانه سلامت بوده است.

وی ادامه داد:توصیه های وزارت بهداشت در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تابلو اعلانات مدیریت شهرستان و مراکز جهاد کشاورزی تابعه نصب و ارائه خدمات الکترونیکی در پورتال شهرستان برای آن دسته از مواردی که امکان اطلاع الکترونیکی آن مقدور باشد و همچنین شیفت بندی پرسنل و همکاران به یک سوم با ارائه خدمات لازم به ارباب رجوع به گونه ای که در عملکرد مطلوب مدیریت خللی وارد نشود . از دیگر اقدامات انجام شده جهاد کشاورزی شهرستان میباشد.

عباسی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کشاورزان و همکاران اظهار امیدواری کرد به امید خدا و با رعایت اصول بهداشتی این ویروس را ریشه کن خواهیم کرد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 324
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 324

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32630946
Visitors بازديد هاي امروز: 4121
Visitors بازديد هاي ديروز: 8862

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا