ورود |  عضويت|  EN
پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/12/28

توزیع گسترده میوه در استان


با برنامه‌ریزی‌های گسترده شکل گرفته، توزیع میوه در بیش از 70 نقطه در سطح شهر و همچنین بازارهای کوثر و شرکت‌های تعاونی در حال انجام است.
توزیع گسترده میوه در استان هیچ گونه کمبودی در تامین میوه وجود ندارد به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، با برنامه‌ریزی‌های گسترده شکل گرفته، توزیع میوه در بیش از 70 نقطه در سطح شهر و همچنین بازارهای کوثر و شرکت‌های تعاونی در حال انجام است. آقای مهندس سیدمحمد موسوی رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در ارتباط با توزیع میوه مورد نیاز در بازار اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، سیب و پرتقال مورد نیاز مردم در این ایام، به میزان کافی و حتی بیش از میزان نیاز، سورت و بسته‌بندی شده و به مرور زمان و بر اساس نیاز وارد مراکز عرضه می‌شود. رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون هر کیلوگرم سیب درجه یک سمیرم با قیمت سه هزار و 500 تومان، پرتقال تامسون یک هزار و 500 تومان و پرتقال والنسیا با قیمت سه هزار و 900 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرند. وی افزود: توزیع میوه در سطح شهرستان‌ها نیز توسط اتحادیه‌ تعاونی‌های روستایی در هر شهرستان در حال انجام است و هیچ مشکل و کمبودی در این بخش وجود ندارد.
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
ارسال شده در تاريخ 30/12/1395
با سلام وتشکر
میوه فروشی سرتیپی با کد 208 خیابان ادیب فقط اقدام به توزیع سیب نموده ودائما وعده توزیع پرتقال می دهد به طوریکه درروزهای شنبه ویکشنبه به هیج وجه توزیع نکرد از طرفی دوتلفن روی پارچه به هیج وجه پاسخ نمی دهند تلفن ثابت بدون پاسخ وهمراه خاموش یا اقدام به اشغال نموده
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 806
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 806

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32632596
Visitors بازديد هاي امروز: 5771
Visitors بازديد هاي ديروز: 8862

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا