 |
شرح خبر |
 |
1404/03/04
برگزاری جلسه هماندیشی مسئولین ترویج استان و رؤسای ادارات ترویج شهرستانهای اصفهان
اصفهان - جلسه هماندیشی مسئولین ترویج استان و رؤسای ادارات ترویج شهرستانهای استان اصفهان با حضور مقامات و کارشناسان ارشد، با هدف بررسی سیاستهای جدید ترویج و نقش آن در توسعه کشاورزی برگزار شد. |
 |
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت جهاد کشاورزی و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ، در این جلسه که با حضور مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حسن ریاحی مدیر هماهنگی ترویج، مسعود ترابی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان، ایرج حیدری رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان و جمعی از معاونین، رؤسای ادارات و کارشناسان برگزار شد، بر اهمیت ترویج دانش و یافتههای تحقیقاتی بین بهرهبرداران بخش کشاورزی تأکید شد.
مهرداد مرادمند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به نقش کلیدی ترویج در افزایش ضریب نفوذ دانش در بین کشاورزان، خواستار همکاری همهجانبه برای انتخاب نمونههای ملی بخش کشاورزی شد.
حسن ریاحی، مدیر هماهنگی ترویج، به تشریح سیاستهای جدید ترویج استان با هدف کمک به بهرهبرداران بخش کشاورزی پرداخت. دکتر ترابی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان، نیز بر آمادگی این مرکز برای همکاری با ترویج استان در زمینههای مختلف آموزشی و ترویجی تأکید کرد.
ایرج حیدری، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، با اشاره به نقش مراکز غیردولتی کشاورزی، این مراکز را به عنوان پایگاهی برای ترویج کشاورزی معرفی کرد.
در ادامه این جلسه، رؤسای ادارات مدیریت ترویج استان سیاستهای دفاتر موسسه آموزش و ترویج را برای شهرستانهای استان تشریح کردند.
در پایان این مراسم، از زحمات همکاران بازنشسته مدیریت ترویج، از جمله محمد اکبری مدیر سابق مدیریت هماهنگی ترویج، با اهدای لوح تقدیر و جوایز قدردانی شد.
شایان ذکر است، پیش از برگزاری جلسه هماندیشی، کارگاه آموزشی هوش مصنوعی برای همکاران ترویج استان برگزار شد.
|
استفاده از اين
خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
|
نظرات شما
|
|
افزودن نظر شما
|
|
ارسال نظر |
بازگشت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظرسنجي |
 |
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟ |
|
تعداد جوابها : 64426
عالی : 88%
خوب : 3%
متوسط : 1%
ضعیف : 8%
|
ارسال |
|
|
|
|
|
|
كاربران بر خط |
 |
|
|
|
|
|
|
|